Vi Frivillige

amr_elsadr_borg2013 (32)Tonje har akkurat vært her og henta sauene mine, teppe til bordet og fanen. Jeg har sendt ut brosjyren i flere filtyper til Tonje og Oscar for utskrift. Planen er å møtes i byen litt før 10:00 og rigge standen. Arrangementet starter 11:00, del gjerne på Face!

Jeg trenger hjelp til følgende:

  • Hente markedsparasoll og parasollfot samt vannkanne (til å fylle foten med) hos meg enten før helga eller før jeg setter meg i bussen lørdags morgen klokka 09:30.
  • Hente bord og stoler som vi får låne på Rådhuset.
  • Hente brosjyrer hos Oscar.
  • Hente buestativet i hallen.
  • Kjøre alt utstyret til sin respektive heim etter arrangementet.

Jeg skal prøve å få til noen knagger av den typen vi så på Borremarkedet slik at vi kan henge diverse effekter under parasollen. Jeg tar med meg så mye stash jeg klarer å bære.

20140702_165813Ellers er det bare å stille opp, helst i standsmessig hyr og tungt bevæpnet. 🙂

Legg igjen en kommentar

