Plan for frivillighetens torg

frivillighet copyJeg har nettopp sendt påmelding for oss til Frivillighetens Torg lørdag 13nde september. Det var i seneste laget ettersom fristen faktisk gikk ut i går, men siden det er helg så håper jeg at det går bra. I værste fall stiller vi bakerst i køa når det gjelder lån av bord/telt, men i så fall kan vi kanskje bare stille opp i vikinghyr og surre rundt noen timer med brosjyrer. Vi kommer garantert til å vekke oppmerksomhet uansett. 🙂

Så vidt jeg skjønner vil Karin, Tonje, Hallvard, Kristine og jeg stille….kjempefint hvis det er flere som vil være med! 🙂

Ideelt sett skulle vi hatt ferdig Osebergteltet slik at langsiden kunne løftes, men selv om det ikke er veldig mye arbeid som skal til så tror jeg vel det er for kort varsel. Hvis vi får låne telt/bord/stoler og elektrisitet av kommunen så kan vi ta med oss alle mulige ting for utstilling, og sitte der med smått håndtverk. Dersom vi får elektrisitet kunne jo en laptop til å vise fram nettsidene våre vært en fin ting. Jeg kan ta med meg saueskinn til stolene og noe å ha over bordet.

Lurte også på om vi kanskje skulle ta med oss buestativet for å vise fram de tradisjonelle buene som finnes i klubben?Er det i så fall noen som kan hente det og kjøre det opp igjen etterpå?

Jeg trenger også transport av skinn og andre effekter, samt fanen, fra Langbølgen til byen og hjem igjen.

Oscar kan skrive ut 20 brosjyrer; er det muligens flere som har mulighet til å skrive ut noen eksemplarer?

En kommentar om “Plan for frivillighetens torg

Legg igjen en kommentar

