Wardruna

rob_wildwood_borre201402

Jeg har ingen bilder fra Trondheim 😦 telefonen min ble tom for strøm før jeg fikk sukk for meg. Så mens jeg venter på at noen skal forbarme seg over meg sånn at jeg kan blogge om markedene i riktig rekkefølge får dere klare dere med Rob Wildwood (Jelling Dragon) sine fine bilder fra markeringen på Borrehaugene…

rob_wildwood_borre2014
og Espen (Espen WinPics) sitt flotte opptak av Einar Selvik (Wardruna) som synger «Helvegen» fullstendig unplugged 🙂

Legg igjen en kommentar

