Samefolkets uke

20140208_121141
NM i lasso på lørdag, arktisk marked, konsert med Elle Marja Eira…ingen dårlig måte å tilbringe noen timer på en lørdags formiddag. 🙂
20140209_143931
Reinkappkjøring på søndag var tross alt høydaren for publikum…
20140209_143932
…kjempeartig å se på dette løpet! De reinsdyra er bygget for fart!
vm_rein
vm_rein02
Jens Johan Hjort gjorde god figur i løypa, i kjole og hvitt!

Men hvor er hjelmen Jens Johan!?

20140209_143516-1Jeg var uansett mest opptatt av denne karen…er han ikke søt!

Jeg har ombestemt meg…jeg vil ikke ha hest i hagen.

Jeg vil ha et reinsdyr!

Legg igjen en kommentar

