Beorns Hus

beorns_house01 copyDisse bildene er ikke nye, men jeg holder meg unna spoliers så godt jeg kan og gjør egentlig en ganske god jobb.
beorns_house02Jeg vet hvor vanskelig det er å stoppe når man først vikler seg inn i den materien…
beorns_house03…så jeg har til og med latt være å lete etter klipp fra de ekstra minuttene som er lagt inn i «An Unexpected Journey Extended Edition.»
beorns_house05Noe jeg var glad for i går da jeg endelig hadde DVD’en i huset, og kunne nyte hele historien på nytt!
beorns_house06Filmen var fersk enda en gang! Sinnsykt bra, morsom og så uendelig mer utfyllende enn kinoversjonen!
beorns_house07 copyBeorns hus ser fantastisk ut, flotteste, mest gjennomarbeidede settet jeg har sett siden Meduseld i «Two Towers.»beorns_house08 copyGlædes nåkka sinnsykt! 😀

Legg igjen en kommentar

