Desembernatt på Tromsø Museum

Desembernatt_logoDesembernatt er satt til 5.desember. 🙂 Jeg har ikke fått noe klokkeslett enda, men antar at arrangementet starter kl.1800 sånn som årene før. Det skal ikke være bueskyting i år, det var kaldt og guffent i fjor, ikke bra hverken for skyttere eller buer. Men nålebinding blir det i år også; jeg ville blitt veldig glad for å få en instruktør til sammen med meg og Tonje, så vi alle kan ha en pause innimellom og få med oss noe av det andre som museumet tilbyr sine besøkende.

I tillegg har jeg foreslått en brynjedemo; derfor trenger jeg å vite om det er en eller helst to som kunne tenke seg å stille opp på dette? Det kunne vært skikkelig kult dersom vi hadde en brynje som publikum kunne få prøve, for å kjenne på hvor tung den er å ha på…museumet kan stille med speil og muligens fotograf som kan fotografere de som vil dersom vi kan få dette til. Det er helt sikkert noen som vil bli tatt bilde av sammen med oss også. 😉 Jeg må melde fra om dette kan bli en realitet inne førstkommende fredag kl.1400, det er nemlig deadline for produksjon av program.

Satser på å ha flyers klar til arrangementet. Alle medlemmer som vil være med er selvfølgelig velkomne, helst i vikinghyr men også uten. Program kommer så snart jeg har det mellom fingrene. 🙂

Legg igjen en kommentar

