The Hobbit; open for business

552_10151981999359701_589491395_nNå er det ikke lenge igjen til premiere, og selv om jeg ikke har noe å berette ift eventen enda så tenker jeg det kan være en ide å intensivere arbeidet for de som ønsker å lage kostymer med den som mål. Den eneste søndagen framover da jeg ikke kan arrangere workshop er 24.november, da er det familiemiddag, men dersom noen vil låne stue og symaskin så går det an. Alle partallsuker har jeg lørdagsvakt, men bortsett fra førstkommende, når vi skal ha filmkveld, er jeg åpen for forslag.

Oddetallsuker har jeg tidligvakt og kan sikkert arrangere noen på ettermiddag/kveld. Lørdag 7.desember er det lanseringsfest kl.19.00 på Tvibit for S’nær Filmforum så den dagen utgår mest sansynlig dersom vi da ikke skal ta en på formiddagen? Det ville vært fint dersom dere som har uferdige prosjekter dere trenger hjelp til kunne svare på dette innlegget.

I forhold til kinoen så kunne jeg godt tenkt meg at et par ting bl ordna dersom noen har tid og ork. Tårnet fra i fjor skal brukes i år også, det kunne trengt litt redesign. Vi må finne noen nye duker for nå er gardinene mine blitt gardiner.

Som sagt så skal vi se «The Hobbit; An Unexpected Journey Extended Version» her hos meg lørdag 16nde. november. Tidspunkt er ikke satt, men jeg ville sette pris på at det ble rundt kl.20.00 så jeg fikk fora ungene mine først. 🙂

Legg igjen en kommentar

