Workshop 290913

unisex copyTakk for i går folkens, det var hyggelig å starte opp ordentlig igjen! 🙂 Jeg sender bestilling til Stoff & Stil i kveld, så dersom det fortsatt er noen som vil henge seg på så er det enda BITTELITT tid, send meg en epost så ordner jeg det. 🙂

Ovenfor har jeg pusla sammen en tegning av den nye drakten jeg skal lage. Kristine har sagt ja til å veve beinviklere til meg, kanskje jeg kan overtale henne til å lage brikkeband til jakken også? 😀

 

2 kommentarer om “Workshop 290913

Legg igjen en kommentar

