Hvilke kurs er interessante?

Kurs og workshop 2013-1 Kurs og workshop 2013-2Program med lofotr vikingfestival 2013-1
Dersom det er noen som vil delta på kurs imens vi er i Lofoten er det svært viktig at jeg får beskjed om det snarest. Som dere ser skal vi holde 4 bueskytterkurs i løpet av festivalen, og jeg har ikke fått bekrefta at vi skal ha skytterkonkurransen enda…men vi burde nok ta høyde for det. Vi må jo unngå konflikter mellom disse og eventuelle kurs som folk vil være med på. 🙂

Kan dere derfor skrive i et svar her, eller sende meg en sms eller epost, og fortelle hvilke kurs dere kunne tenke dere å være med på, og prioritere dem ift hva som er viktigst for dere, slik at jeg kan få forsikret meg om at vi ikke står uten instuktører på noen av eventene. Dersom vi har konflikter kan disse løses med at vi trekker lodd, vi klarer sikkert å finne ut av det. 🙂

 

Legg igjen en kommentar

