Fane

spyd_banner copy spyd_banner02 copyOk…visualiserer her hvordan det vil ta seg ut etter som noen syntes det var vanskelig å forestille seg. Hvis jeg skal tenke høyt så helte jeg selv mot buet banner i utgangspunktet, men etter å ha laget disse har jeg forandra mening. Det er noe med veldig mange bua linjer her, både sirkelformet emblem og bua banner…som får meg til å tenke at det er litt meget. Imidlertid kan det jo være andre oppfatninger blant folket. 🙂 Dette er noe jeg sikkert burde ha gjort før jeg laga forrige innlegg, men jeg har iallefall laga en ny poll uansett sånn at vi kan ta et inspirert valg. 🙂

Må ellers presisere at dette er ikke det eneste banneret vi skal ha ever, vi kommer også til å lage et mer medieval.

And on a side note…dragebanneret vårt ligger ikke på Kulta. Hvis noen vet hvor Johannes Eilertsen befinner seg og kan få ham i tale så hadde det vært veldig fint.

5 kommentarer om “Fane

  1. Stoffe krømpa litt mer i vask enn førventa 😦 så denne pollen va dessverre bortkasta…dette første bannere blir kvadratisk rett å slett på grunn av det. Men ut av nysgjerrihet…kass other e det nån ønske sæ? 🙂

Legg igjen en kommentar

