The Hobbit


Åh neiiijjj…betyr dette at jeg er for høy til å være dverg???

Men jeg kan ikke være alv! Jeg er for brei!

Og jeg har ikke lyst til å være Hobbit…no offence mind you…

…selv om jeg godt kunne bodd i et hobbithull…

Ok ok…jeg innrømmer det…

…i dette er utseende viktigst!

8 kommentarer om “The Hobbit

  1. Hei! jeg lurer på om dere skal ha noe kurs eller noe i nærmeste fremtid som man kan slenge seg med på? kunne godt tenkt meg å være med på noe:)

    1. Hei Tonje 🙂 vi holder foreløpig ikke kurs…arbeider sammen og lærer av hverandre. Var det noe spesielt du tenkte på? Hva slags håndtverk interesserer du deg for?

      1. ok. Interesserer meg generelt for håndtverk/kunst (ikke noe mye erfaring fra tradisjonell-retning som dere driver med), og har og en Interesserer for vikingtid, og kunne kanskje tenkt meg å lære noe nytt eller bare bli kjent med nye folk:)

        1. Har du lyst til å komme på workshop da, og se hva vi gjør og hvem vi er? Vi møtes som regel hjemme hos meg, i Hamna. Det blir ofte ganske plutselig bestemt, men hvis du vil ha beskjed kan du enten gi meg telefonnummeret ditt, eller legge deg til i Facebookgruppa til StraumEyjar Buelag. For tiden er det flere som arbeider med kostymer til Hobbiten, men også vikingklær og/eller utstyr.

Legg igjen en kommentar

