Workshop

Kjempehyggelig og folksom søndag workshop denne gangen..Kristine’s siste før hun forlater Tromsø og stikker av gårde til Trondheim!
Øystein får ikke sove om natta så han kom til meg for å sove isteden…

…mens Hallvard fikk prøvd den kongelige kappa sammen med den flotte reven!
Tonje i sin nye hette, med flettede bånd i kantene!
Karin kjøpte disse flotte brikkebåndene på Borre, og er i ferd med å montere de på kappa si.

Ellers begynte Marie Victoria på en skjorte og Kim på en bukse, Kristine sydde ørsmå hull rundt ermene på underkjolen sin, mens Oscar sydde på ytterkofta si. Vi snakka om Borg mens Øystein sov, og jeg pusla litt med brikkebåndene som skulle på skjorta hans. Etterpå sendte vi ham hjem for å sove mer. Håper jeg.

Ellers snakka vi endel om «Brave» og hva vi skal gjøre da. Jeg har laga noen papirbanner og skrevet ut 50 brosjyrer som vi kan dele ut til folk. Vi skal ha bueskytteroppvisning, som Hallvard og Oscar er i ferd med å snekre sammen. Også skal vi ha en slags stand der vi kan presentere oss selv…tenker at vi kan vise frem noen ferdige prosjekter og også ha med oss noe vi kan jobbe med mens vi sitter der. Når jeg har fått snakka med Raymond (på kinoen) så skal vi sette opp en turnus for de som vil være med på dette.

 

Dette er de fire sidene i brosjyren. Bildene er valgt ut fra tilgjengelighet og kan evt. byttes ut når vi har noe mer passende. Jeg hadde for eksempel ingenting fra Duellistene som funka, alt var enten veldig gult eller veldig pikslete.

Ellers kan jeg også berette at jeg har sendt logoen til Miriam i Lofoten, hun skal konvertere den til en vektor, noe som vil gjøre oss i stand til å blåse den opp så stor som det trengs…til for eksempel å sy et banner…eller to! 🙂

Legg igjen en kommentar

