Three Musketeers


Nyinnspilling av Alexandre Dumas’ «Three Musketeers» hadde premiere i går. Jeg har igjen vært kostymeansvarlig og litt til ettersom Raymond har ferie og er stukket avgårde til UK. Heldigvis var Raymond den yngre der og hjalp til med foto og sånne ting som jeg ikke er vant til å klare selv. 🙂
God underholdning forsåvidt, men noen friheter hadde de selvsagt tatt seg. Var litt artig å se renessanseaction filmet som «300.»

Musketeervest i gylden brokade.

Har funnet en eksellent leverandør av fjær i USA, Continental Feathers.

Sydde også om en gammel kjole til renessansestil, men snøringa løsna underveis så jeg så ut som om jeg hadde på meg en avansert sekk. 😦

Kofferten min med alle klærne i. Jeg fikk noen snurrige blikk hos dem som spurte om jeg skulle ut å reise, og jeg svarte «nei jeg skal på kino.» :p

4 kommentarer om “Three Musketeers

Legg igjen en kommentar

