Workshop 17.juli

I dag har jeg hatt litt for mye å gjøre til å få tatt så mange bilder, men noen ble det til slutt 🙂

Magnus S. prøver prinseknickersen. Meget kledelig.
Hallvard beiser skjoldet sitt
*sukkepå*
Kjortelen nesten ferdig...

Kristoffer tok masse bilder og filma også…håper jeg kan legge labbene mine på noe av det senere. Siden det var bursdagen min hadde Magnus S. bakt eplekake…min favoritt! 😀 Vi har hatt det kjempekoselig i helga, og det var veldig hyggelig at folk fra filmteamet stakk innom! 🙂

Legg igjen en kommentar

